خمیر دندان زغالی بنسر

ساخت وبلاگ

ایسنا :

عرضه‌کننده خمیردندان زغالی با برند “بنسر” از برنامه این برند برای کسب سهم 40 درصدی از بازار خمیردندان وارداتی خبر داد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، شرکت بهدیس تدبیر آتیه با همکاری متخصصان شرکت تک‌کاج موفق به تولید خمیردندان زغالی با کیفیتی بالاتر از نمونه خارجی شده است.

محمد دولابی، رییس هیات‌مدیره شرکت بهدیس تدبیر آتیه با بیان اینکه بهدیس تدبیر آتیه، فعالیت خود را از سال 1389 آغاز کرده، گفت: ما با تجربه‌ای که داشتیم، از این دوره وارد فضای فروش و بازرگانی شدیم؛ در حوزه فروش اطلاعات لازم را برای بازارها رصد می‌کردیم که متوجه نیازها و کمبودهای بازار شدیم. این در حالی است که تولیدی نداشتیم که به بازارها ارایه کنیم

وی با تفکیک کالاها به “تند مصرف” و “کند مصرف” افزود: ما در پروسه کاری خودمان دیدیم که با توجه به وضعیت سرمایه بهتر است وارد بازار محصولات تندمصرفی مانند خمیردندان و شامپو شویم؛ سپس در این حوزه با واردکننده‌ها وارد گفت‌وگو شدیم.

رییس هیات‌مدیره شرکت بهدیس تدبیر آتیه با تشریح موانع پیش‌روی تولیدکننده اضافه کرد: این مجموعه وارد حوزه خمیردندان شد که بیش از 75 درصد بازار آن (حدود 1.2 میلیارد دلار) در اختیار واردکننده و تولیدکننده خارجی است.

دولابی در خصوص تولیدات برند بنسر گفت: تاکنون 600 هزار تیوپ خمیردندان زغالی تولید کردیم که نارضایتی نداشته‌ایم و در 60 روز 10 درصد سهم بازار خارجی را گرفتیم و به دنبال 40 درصد بازار هستیم.

خمیر دندان زغالی بنسر | سایت بنسر

رییس هیات‌مدیره شرکت تدبیر آتیه افزود: بیشینه استفاده از فلوراید 1500 میکروگرم است که  این میزان در برند بنسر 31.6 میکروگرم بوده، با توجه به اینکه زغال دارای میزان تخلخل بالایی است و فرم مشترکی با الماس دارد، هیچ آسیبی به دندان نمی‌رساند و نسبت به سایر خمیر دندان‌های سفید کننده نیز برتری دارد.معتقدیم مردم ما می‌توانند کیفیت را متوجه شوند.

وی در ادامه اضافه کرد: روزی که ورود به کار داشتیم هفت نفر بودیم و در حال حاضر 1200 نفر در کنار این مجموعه هستند و نگاه مردم به کالای ما خاص و بی‌نظیر بوده است.

دولابی از برنامه این شرکت برای صادرات به سه کشور ترکیه، ارمنستان و عراق خبر داد.

در ادامه شمس دهقانی، مدیر شرکت تک‌کاج گفت: این شرکت پس از سال‌ها وقفه در فعالیت، به سمت تولید محصولاتی رفته که تولید بومی و متناسب با سلیقه ایرانی است؛ محصولات ما بر پایه صابون، شامپو و محصولات آرایشی و بهداشتی است که مشابه محصولات خارجی بود.

وی افزود: پیشینیان با مخلوط کردن زغال‌سنگ و نمک به عنوان خمیردندان از آن استفاده می‌کردند؛ اکثر خمیردندان‌ها دارای سدیم فلوراید هستند که امروزه محققان می‌گویند یکی از عوامل ابتلای به سرطان به شمار می‌رود.

دهقانی با بیان اینکه به دنبال حذف سدیم فلوراید از خمیردندان هستیم، افزود: قیمت فروش خمیر دندان‌های زغالی تولید داخل یک سوم قیمت مشابه خارجی (آمریکایی و ژاپنی) است، در حال حاضر ظرفیت تولید هزار تن از این خمیر دندان در کشور ایجاد شده که تا 3 هزار تن قابل افزایش است.

دهقانی میزان مصرف خمیر دندان را در کشور 300 میلیون تیوب اعلام کرد و گفت: در چنین شرایطی شرکت‌های خارجی حاضر در صنایع ایران با سوداگری نسبت به تولید این محصولات با سدیم فلوراید اقدام و برخی استانداردها که مصرف 1500 میکروگرم سدیم فلوراید را در خمیر دندان مجاز اعلام می‌کند، به عنوان مرجع خود مطرح می‌کنند.

 

سایت بنسر

لینک خبرگزاری

خمیر دندان زغالی بنسر...
ما را در سایت خمیر دندان زغالی بنسر دنبال می کنید

برچسب : خمیردندان ذغالی,خمیردندان زغالی,خمیر دندان ذغالی,خمیردندان زغالی,خمیردندان ذغالی بنسر,خمیر دندان ذغالی بنسر,خمیردندان زغالی بنسر, خمیر دندان زغالی بنسر,بنسر,bencer,خمیر دندان بنسر,خمیر دندان بنسر,محمد علی دولابی, نویسنده : بهگون bencer بازدید : 75 تاريخ : سه شنبه 25 آبان 1395 ساعت: 14:01

ایران نیوز24: رییس هیات‌مدیره شرکت بهدیس تدبیر آتیه و عضو انجمن صنایع شوینده با بیان این که 75 درصد سهم بازار مصرف خمیردندان کشور مربوط به انواع وارداتی است، گفت: سالیانه 1.2 میلیارد دلار ارز صرف واردات خمیردندان می شود و تولیدکنندگان داخلی تنها سهم 25 درصدی از این بازار دارند.

به گزارش ایران نیوز24، محمد دولابی با تشریح مشکلات تولیدکنندگان مواد شوینده در کشور پرداخت و افزود: بر اساس نیازسنجی بازار، با تولید خمیردندان زغالی توانستیم 10 درصد از سهم واردات این محصول را کاهش دهیم.وی به هدف گذاری کسب سهم 40 درصدی از بازار 75 درصدی خمیردندان خارجی که در حال حاضر از طریق واردات تامین می شود، اشاره کرد و گفت: تنها در مدت 60 روز تولید توانستیم 10 درصد سهم بازار کالای مشابه خارجی را به دست آوریم و درخواست هایی نیز برای ایجاد نمایندگی تولید این نوع خمیردندان در کشورهای ترکیه، ارمنستان و عراق دریافت شده است

وی با بیان این که تاکنون 600 هزار تیوپ خمیردندان زغالی به بازار عرضه شده است و تاکنون حتی یک مصرف کننده ناراضی نداشته ایم، تصریح کرد: امروزه فرهنگ استفاده از مسواک و خمیردندان از کودکی در فرزندان نهادینه شده است، بنابراین باید محصول کیفی قابل رقابت با تولیدات خارجی روانه بازار شود تا بتوان سهم خمیردندان وارداتی را کاهش داد.دولابی تولید این کارخانه را یک هزار تن خمیردندان در سال به همراه اشتغالزایی برای یک هزار و 200 نفر عنوان کرد و گفت: البته ظرفیت تولید 3 هزارتن خمیردندان زغالی وجود دارد که می تواند در افزایش اشتغال نیز سهم بسزایی داشته باشد.

 مصرف سالیانه 300 میلیون تیوپ خمیردندان در کشور

عضو انجمن صنایع شوینده میزان مصرف خمیردندان کشور را 300 میلیون تیوپ در سال اعلام کرد و افزود: تلاش کرده ایم خمیردندان زغالی تولید داخل با قیمت یک سوم مشابه خارجی به بازار عرضه شود.

 عرضه خمیردندان های بدون سدیم فلوراید به بازار در آینده نزدیک

شمس دهقان مدیر تولید واحد تولیدی شرکت بهدیس تدبیر آتیه به قدمت مصرف زغال و نمک در سلامت دندان در گذشته های دور اشاره کرد و گفت: تحقیقات علمی وجود سدیم فلوراید در خمیردندان و سرطانی بودن این ماده را ثابت کرده است. بنابراین باید انواع بی ضرر این محصولات همچون خمیردندان زغالی که در گذشته نیز سابقه ای از ترکیب نمک و زغال در نسلهای گذشته داشته، در دستور کار قرار گیرد.به گفته وی استاندارد 1500 میلی گرم فلوراید در خمیردندان مورد استفاده قرار می گیرد، درحالی که باید مصرف آن کمتر از این باشد، اما به دلیل لابی های تولیدکنندگان برندهای مطرح جهان تولیدکنندگان مایل به کاهش میزان این ماده سرطان زا در تولیدات خود نیستند.دهقان به آغاز تولید خمیردندان زغالی در جهان از سال 2014 اشاره کرد و گفت: تولیدکنندگان سدیم فلوراید به دلیل زیانی که از این بحث می دیدند مقالات علمی تحقیقات این تولید را از روی سایت های علمی برداشته اند و با در اختیار قرار دادن این ماده با قیمت های پایین تلاش دارند تا از تولید انواع دیگر خمیردندان های جدید و بی ضرر جلوگیری کنند

خمیر دندان زغالی بنسر | سایت بنسر

 

سایت بنسر

لینک خبرگزاری

خمیر دندان زغالی بنسر...
ما را در سایت خمیر دندان زغالی بنسر دنبال می کنید

برچسب : bencer,بنسر,خمیر دندان زغالی بنسر,خمیردندان زغالی بنسر,خمیر دندان ذغالی بنسر,خمیردندان ذغالی بنسر,خمیردندان زغالی,خمیر دندان ذغالی,محمد علی دولابی, نویسنده : بهگون bencer بازدید : 74 تاريخ : شنبه 22 آبان 1395 ساعت: 19:36

باشگاه خبرنگاران جوان :خاصیت سایندگی، بوگیری و ترکیبات ضدعفونی کننده ذغال در پاکسازی دندان ها تاثیر چشمگیری دارد.
محسن امین سبحانی مسئول کمیته اطلاع رسانی و عضو هیئت مدیره انجمن دندانپزشکی ایران و رییس دانشکده دندانپزشکی ارتش در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمانگروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: یکی از موضوعات مهم در بحث بیماری های دهان و دندان مسئله پیشگیری است و مسئله آموزش به افراد در این زمینه حائز اهمیت است.
 
وی اظهار داشت: یکی از ساده ترین و ضروری ترین راه ها برای پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های دهان و دندان استفاده از مسواک است که با توجه به سلامت دهان و دندان و نوع تغذیه افراد از 2 تا 4 بار در روز قابل توصیه می شود.
 
امین سبحانی عنوان کرد: استفاده از نخ دندان، خلال دندان، دهان شویه ها، دستگاه های جرم گیر آبی دندان، مسواک های بین دندانی(در دندان های ارتودنسی) نیز در از بین بردن میکروب ها و پیشگیری از پوسیدگی دندان تاثیر چشمگیری دارند.
 
مسئول کمیته اطلاع رسانی و عضو هیئت مدیره انجمن دندانپزشکی ایران عنوان کرد: خمیردندان‌ها یا پودرهای سفید کننده، با آزادسازی آب اکسیژنه یا ایجاد سایش موجب سفیدشدن دندان‌ها می شود، خمیردندان های ساینده در درجات تمیزکنندگی مختلف این عمل را انجام می دهند که استفاده بیش از حد از آنها ممکن است سبب خردگی در سطح عاج و گاهی سایش مینای دندان شود.
 
وی بیان کرد: برخی از شرکت ها طی سال های اخیر ماده ساینده موجود در خمیر دندان ها را از ذغال فعال(چارکول) تهیه نموده اند که این ماده به دلیل خاصیت تصفیه و پاک کنندگی آن در پزشکی کاربرد متعددی دارد و چارکول به صورت تمیز کننده دندان، داروی خوراکی، از بین برنده جوش و شامپوهای ضد شوره مورد استفاده قرار می گیرد.
 
امین سبحانی با تاکید بر استفاده از ذغال درمانی در طب سنتی تصریح کرد: خاصیت سایندگی، بوگیری، ترکیبات ضدعفونی کننده و پاک کنندگی و همچنین جذب مواد شیمیایی ناخوشایند توسط ذغال در از بین بردن جرم ها و رنگ های غذایی  بر سطوح دندان و زبان مفید است.
خمیر دندان زغالی بنسر | سایت بنسر
 
 
 
 
خمیر دندان زغالی بنسر...
ما را در سایت خمیر دندان زغالی بنسر دنبال می کنید

برچسب : bencer,بنسر,خمیر دندان زغالی بنسر,خمیردندان زغالی بنسر,خمیر دندان ذغالی بنسر,خمیردندان ذغالی بنسر,خمیردندان زغالی,خمیر دندان ذغالی,محمد علی دولابی, نویسنده : بهگون bencer بازدید : 92 تاريخ : دوشنبه 17 آبان 1395 ساعت: 17:24

برترین مزایای استفاده از محصول زغالی                                                          

1-در دوارن مصر و روم باستان از پودر زغالی که دارای فواید بسیاری برای سلامتی بود ، استفاده می شد.

2-در مراقبت از پوست از کربن برای تمیزکنندگی ، حذف کثیفی و جلوگیری از جوش استفاده می شود.

3-در غذاهای مختلف از کربن اکتیو برای حذف سموم و سفیدکنندگی استفاده می شود.

4-آب آشامیدنی سالم برای بسیاری از ما به عنوان یک مایع لوکس مسلم محسوب می شود. آیا می دانید که در بسیاری از کشورها از زغال اکتیو برای حذف ناخالصی های آب و ایجاد آب آشامیدنی سالم و گوارا استفاده می شود؟

5-برای سلامت و پاک کردن ریه از زغال اکتیو برای جذب بوی های نا مطبوع ، تصفیه و خوشبو کردن هوا و آلاینده های هوا استفاده

می شود.

6-امروزه از زغال اکتیو در کشورهای پیشرفته برای درمان اختلالات درد شکم ، یبوست و اسهال استفاده می شود.

7-بعضی از تحقیقات اولیه نشان می دهد مصرف زغال اکتیو به درمان بیماری کلستاژ در دوران بارداری کمک می کند.

8-در مصر باستان از شارکل برای حذف بوهای زخم های چرکین استفاده می شد.امروزه در تولیدات برای کنترل بوهای نامطبوع ، محافظت و ضدعفونی کردن زخم ها استفاده می شود.

خمیر دندان زغالی بنسر | bencer.ir

سایت بنسر               

خمیر دندان زغالی بنسر...
ما را در سایت خمیر دندان زغالی بنسر دنبال می کنید

برچسب : بنسر, خمیر دندان بنسر, bencer, خمیر دندان زغالی بنسر, خمیردندان زغالی بنسر, خمیر دندان ذغالی بنسر, خمیردندان زغالی, خمیر دندان ذغالی, خمیردندان ذغالی, محمد علی دولابی, نویسنده : بهگون bencer بازدید : 91 تاريخ : شنبه 8 آبان 1395 ساعت: 4:18

تفکر کاربرد زغال در خمیردندان ممکن است عجیب بنظر برسد! اما آیا تاکنون از تمیز شدن بین دندانهای خود شگفت زده شده اید؟ خوب ، خمیردندان زغالی بنسر می تواند عمیق تمیز کند! فرمول ضدباکتری این خمیردندان ، باکتری ها را تا بیش از 90% کاهش داده و درحال حاضراین فرمول علمی به عنوان برترین تمیز کننده عمیق شناخته شده است.شاید استفاده از خمیردندان زغالی که دهان به شدت سیاه می شود در اولین مرتبه موجب نگرانی از ماندن لکه ها در دهان گردد اما پس از شستشو ، در کمال تعجب مشاهده می شود که بیدرنگ سیاهی ها کاملاً از بین رفته و دندانها به شدت تمیز و صیقلی می گردند.بعد ازچندین باراستفاده دندانها به طرز محسوسی سفیدتر می شوند.خمیردندان زغالی ، به دلیل وجود شارکل ، بوی بد دهان را نیز جذب کرده و دهان را خوشبو می کند.برخی از تحقیقات و یافته ها ، نشان از اثرات کشیدن سموم از دهان و برطرف شدن لکه ها دارد.استفاده منظم از این خمیردندان حاوی کربن اکتیو ، از ایجاد جرم جلوگیری کرده و دندانها را کاملاً سفید می کند و همچنین به طور موثر دندانها را سفیدتر نگه می دارد.

خمیر دندان زغالی بنسر | bencer.ir

سایت بنسر

خمیر دندان زغالی بنسر...
ما را در سایت خمیر دندان زغالی بنسر دنبال می کنید

برچسب : خمیردندان ذغالی,خمیردندان زغالی,خمیر دندان ذغالی,خمیردندان زغالی,خمیردندان ذغالی بنسر,خمیر دندان ذغالی بنسر,خمیردندان زغالی بنسر, خمیر دندان زغالی بنسر,بنسر,bencer,خمیر دندان بنسر,خمیر دندان بنسر, نویسنده : بهگون bencer بازدید : 226 تاريخ : چهارشنبه 5 آبان 1395 ساعت: 6:33

100 طبیعی

سفید و درخشان کننده

جلوگیری از ایجاد جرم

اولین خمیردندان زغالی در ایران

شرکت  بهگون

 

 خمیردندان زغالی بنسر

 

 خمیردندان زغالی بنسر

 خمیردندان زغالی بنسر

 

خمیردندان زغالی نیازها را به طور طبیعی برآورده می کند.

تفکر کاربرد زغال در خمیردندان ممکن است عجیب بنظر برسد! اما آیا تاکنون از تمیز شدن بین دندانهای خود شگفت زده شده اید؟ خوب ، خمیردندان زغالی بنسر می تواند عمیق تمیز کند! فرمول ضدباکتری این خمیردندان ، باکتری ها را تا بیش از 90% کاهش داده و درحال حاضراین فرمول علمی به عنوان برترین تمیز کننده عمیق شناخته شده است.شاید استفاده از خمیردندان زغالی که دهان به شدت سیاه می شود در اولین مرتبه موجب نگرانی از ماندن لکه ها در دهان گردد اما پس از شستشو ، در کمال تعجب مشاهده می شود که بیدرنگ سیاهی ها کاملاً از بین رفته و دندانها به شدت تمیز و صیقلی می گردند.بعد ازچندین باراستفاده  دندانها به طرز محسوسی سفیدتر می شوند.خمیردندان زغالی ، به دلیل وجود شارکل ، بوی بد دهان را نیز جذب کرده و دهان را خوشبو می کند.برخی از تحقیقات و یافته ها ، نشان از اثرات کشیدن سموم از دهان و برطرف شدن لکه ها دارد.استفاده منظم از این خمیردندان حاوی کربن اکتیو ، از ایجاد جرم جلوگیری کرده و دندانها را کاملاً سفید می کند و همچنین به طور موثر دندانها را سفیدتر نگه می دارد.

 خمیردندان زغالی بنسر

 خمیردندان زغالی بنسر

خمیر دندان زغالی بنسر...
ما را در سایت خمیر دندان زغالی بنسر دنبال می کنید

برچسب : خمیردندان زغالی بنسر,خمیردندان ذغالی بنسر,خمیردندان بنسر,خمیردندان زغالی , خمیردندان ذغالی , خمیر دندان گیاهی, خمیر دندان سفید کننده, خمیر دندان ضد حساسیت,خمیر دندان سفید کننده قوی, نویسنده : بهگون bencer بازدید : 97 تاريخ : سه شنبه 5 مرداد 1395 ساعت: 19:14